Jag är tillbaks för en stund

Jag blir mer och mer upptagen för varje dag som går, men jag är nöjd med det. Jag har hellre för mycket att göra så att jag inte hinner med datorn än tvärtom. På tal om datorn måste jag berätta att jag är galet frustrerad på den just nu. Jag kan inte lägga upp bilder på bilddagboken, vilket jag antar har med vårat nya antivirusprogram att göra. Det konstiga är att jag fick upp en bild, sen gav den upp igen. Tyvärr är jag så pass frustrerad över det att jag inte orkar skriva seriöst som jag planerat idag.

Helgen har varit jävligt rörig måste jag säga, massa skitsnack överallt så man kan knappt se var man går längre. Jag har inget emot det så egentligen, folk får säga vad de vill, men jag är rädd att någon ska konfrontera mig för någonting jag inte har gjort/sagt. Men det är i alla fall vid sådan här jobbigare tillfällen i ens relationer som man inser vilka som är ens riktiga vänner. Tack för att ni finns <3

Om någon känner för att hjälpa mig med virusprogrammet är ni välkomna hit ^^

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för att DU finns <3

2009-03-23 @ 17:15:09
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: Jesper

Jag älskar dig <3

2009-03-23 @ 19:18:22
Postat av: Jesper

Jag älskar dig <3

2009-03-23 @ 19:18:33

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0