Frisyrångest!

Det går inte en dag utan att jag tänker på den stundande balen, jag kan inte släppa det! Nu är det ju tyvärr inte som det var första månaden efter att jag blivit medbjuden, då var jag bara glad och längtade. Nu har det blivit betydligt jobbigare. Jag har hittat mig en perfekt klänning, det känns faktiskt skönt, men jag vet inte vad jag ska ha för halsband vilket är jätteviktigt eftersom att klänningen är utan axelband så den blottar ganska mycket hud som jag vill fylla upp.

De senaste dagarna har jag även börjat tänka mer seriöst på frisyrer. Min dröm är väl att ha långa lockar som hänger utför ryggen, utsmyckade med lite pärlor eller liknande och att håret över huvudet är draget bakåt nacken med en klämma eller liknande. Ni förstår ;) Men nu är det ju så att jag har ganska kort hår och jag vill inte ens tänka på vad det skulle kosta att förlänga håret. Så jag har ingen aning om vad det blir. Ångest!

Jag har i alla fall kommit så långt på vägen att jag ska ha en tiara, sen om jag har håret rakt, lockigt, uppsatt eller löst, det vet jag inte. Kanske pojkvännen får tycka till en hel del där så jag slipper välja själv? Jag ska i alla fall börja snoka vad det kan kosta att få en ordentlig uppsättning hos en frisör. Så länge lägger jag in några bilder som ligger lite i min smak av vad jag vill ha. Tyck till, snälla, jag klarar inte det här själv!

 

             
hmm. resten av bilderna gick inte. skumt. 
aja orkar inte bry mig nu får det va så :)


Kommentarer
Postat av: Theresé

Hej Kusinen! Tror att du sku va fin i lite lockar, o uppsatt, men lite löst hängande lockar... SKulle nog passa..o tiara. frisyren på den första bilden va superfin. När är balen? måste ju komma o kika. Du blir säkert jätte fin. Kramz

2009-03-12 @ 18:11:42
Postat av: Jesper

Du skulle nog vara vacker i alla, eftersom att du alltid är så vacker :) Smöööör Smöööör <3

2009-03-12 @ 20:52:30
URL: http://jkarlsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Du skulle nog passa bra i lockigt och uppsatt men jag vet inte ;o Men jag säger som Jesper, du är alltid vacker ;p <3

2009-03-12 @ 21:48:05
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag veeet precis hur jag tycker du ska.. Åh! jag vill börja nu nu nu.. massor med nu! Kram på dig!

2009-03-25 @ 12:26:11
URL: http://invisiblesun.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0