Fotorunda i lördags

Jag får ofta höra från min pojkvän att enda anledningen, eller i alla fall den största, till att jag är tillsammans med honom är att han har körkort. Jag vet inte själv om det ligger någonting i det, klart att jag inte är med honom pga det. Jag älskar honom otroligt mycket och det hade jag gjort även om han var längst ner på botten. Däremot kan jag inte förneka, att det är ganska skönt att man slipper gå överallt nu för tiden och helt seriöst, vem tycker inte det är mysigt att åka bil?

Så alltså, det händer ofta att jag utnyttjar honom lite lätt med att bara åka ut en sväng, slippa ta bussen till Luleå och tigger skjuts ner till Shell när jag är sötsugen på kvällarna. Och i lördags hittade jag på ett nytt sätt att utnyttja honom, jag tvingade honom att skjutsa mig runt byn för att fota. För helt seriöst, jag skulle aldrig tagit mig längre än ut på gården för att fota om jag varit tvungen att gå. Usch, jag kommer bli så fet någon dag. Hur som helst, jag slänger upp några bilder så får ni gärna slänga ett par kommentarer tillbaks.

 
                           

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så söt, haha :) Umgås någon dag i veckan gumms?

2009-03-10 @ 19:42:07
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0