Enter Shikari släpper nytt

<

Ett av världens mest genialiska band, och då menar jag verkligen genialiska, jag har aldrig hört något som ens går att jämnföra med deras musik, släpper nytt album snart. Självklart pratar jag om Storbrittaniens stolthet Enter Shikari som jag förövrigt hade turen att få se live på Siesta förra året, oförglömligt. Hur som helst släpper de nytt album som går under namnet Common Dreads och släpps redan i maj i år. Åh jag längtar! Än så länge har bara en låt släppts vid namn Antwerpen och den ligger nu ensam på replay i min mediaplayer. Antwerpen går att ladda ner gratis Här.

För er som inte är för lata för att börja ladda ner så jo, den ligger på youtube, länkar längre ner. Ge den en chans, den låter ganska skum först men efter två lyssningar är den helt underbar
Som jag längtar till albumet släpps!

Nej, nu ska jag sluta skriva och nöta låten lite mer. Ha de fint =)



Här är länken till Antwerpen på youtube


Kommentarer
Postat av: Jesper

2009-03-16 @ 13:11:24
Postat av: Jesper

2009-03-17 @ 19:31:17

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0