Åh!

Just nu känns allting helt upp och ner. Jag tänker inte berätta allting här, det är alldeles för personligt för det, men jag tänker berätta kort att min älskade pojkvän har det lite jobbigt nu. Och självklart så blir det ju minst lika jobbigt för mig att stå och se på, jag vet inte vad jag ska göra. Det är så otroligt svårt att veta var den där hårfina gränsen går mellan att vara för på och att ge ett uttryck av att inte bry sig. Om du läser det här gubben, så hoppas jag att du redan vet att jag alltid bryr mig, otroligt mycket. Jag och min familj finns alltid här för dig om det behövs, jag kan sitta med dig en hel natt på busstation och frysa om det krävs (inte för att jag ser en anledning till det men i alla fall) och om det är någonting är du alltid välkommen hit. Jag avskyr att se dig må såhär och jag hoppas verkligen att det blir bättre snart, för bådas skull. Jag hjälper dig, jag lovar <3

För övrigt är jag sjukt irriterad, för det finns vissa människor i livet som man behöver vara omtyckt av, sen hur mycket eller lite man tycker om dem spelar ingen roll, man bara måste. Och jag är jävligt bra på att vara fake, det är i princip det enda jag lärt mig under mitt liv. Däremot är jag jävligt dålig på att hålla käft när jag blir förbannad på folk

                  

jag går inte tillbaka. jag vägrar.
orkar fan inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, bara du pratar ut och säger exakt som du känner så kommer det nog lösa sig. man måste ju ha en orsak att kläcka ur sig nåt eller hur? :) Älskar dig och jag finns här för både dig och Jesper om det är något <3

2009-03-25 @ 21:32:00
Postat av: Lina

Glömde namn på det jag skrev :P

2009-03-25 @ 21:32:35
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: Philip

Man ska inte hålla käft när man är förbannad - varför hålla inne på skiten? kram

2009-03-26 @ 15:44:38
Postat av: Eleanor

hmm, vad kan jag säga? mår jesper dåligt för att han inte fick bilen just den dagen för att våran bil var sönder? eller är de för att han kanske måste sköta skolan? annars har jag ingen anning. han har då itne mått dåligt förut och vad beror de på?!? Vi finns hära för jesper och älskar honom om du inte redan visste de. Kärlek får han och på dig låter de som om vi skiter i honom, att han inte har en familj, jag blir så sjukt less. och kan säga att jag inte gillar när folk ska spela, låtsas vara någon man inte är. jag kan åxå även säga att jag blev jävligt upprörd när jag läste de häraa blogg inlägget och tog verkligen allt som om de var min familjs fel. jag sitter och skakar medans jag känner hur jag kokar av ilska. jag trodde inte du var så hära men visst, nu vet jag ;s



man ska ju säga vad man tycker och nu har jag sakt de. och visst de är väll klart att alla bråkar någon gång. men tänk efter. <i>de kanske är pågrund av att man bryr sig!</i>

2009-03-27 @ 15:15:29
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Eleanor

vars fan försvann min kommentar?

2009-03-27 @ 15:17:44
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Eleanor

....

2009-03-27 @ 15:23:36
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0