Studentbal 2009

Balkvällen var den bästa kvällen i mitt liv, utan tvekan! Vi åt supergott och man kände sig riktigt vuxen och otroligt vacker och elegant när vi var där. Mina förberedelser började som sagt redan i februari och har kostat en hel del pengar, men redan under förätten visste jag att det var värt varenda krona!

Dagen började med skolavslutning, bloggar om det i ett annat inlägg, sen hämtade Sara, Lina och Maja mig klockan tio och vi begav oss hem till Jesper och påbörjade min håruppsättning. Det blev supervackert och jag kunde inte vara mer nöjd med Saras insats, tack! Så när smink och hår var klart vid ett var det bara att vänta och ni anar inte hur nervös jag var! Till slut blev det då äntligen dags att bege oss ner till Grodparken, Jespers bror Jimmy skjutsade oss i sin onekligen snygga bmw och vi anlände med stil ;)

Att gå med Jesper till Folkets hus, röda mattan och hela det köret, var helt underbart! Det var en massa folk där som tittade på oss och jag tror det flesta ansåg oss som väldigt vackra. Kvällen fortsatte som sagt med supergod trerättersmiddag och sedan blev det dans. Jag och Jesper drog igång hela dansen och vi körde stenhårt hela kvällen, skitkul!

Klart bästa kvällen i mitt liv, tack Jesper <3
Förresten, gissa vilken 15åring som fick köpa cider, hehe ;)


Lite steg för steg bilder från när Sara fixade mitt hår. Lina är fotograf =)



Jesper var så otroligt fin! <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0