Sommarlov?

Jag har haft sommarlov i snart fyra dagar men det känns inte. Mest för att min skolavslutning  var ganska odramatiskt pga att den krockade med balen, men även att det inträffade samtidigt som Jesper student som sjävklart är en mycket större grej. Det känns nästan lite jobbigt att vara ledig. Jesper börjar jobba imorgon, lika så Lina och jag ska bara sitta här och vara nördig. Däremot har jag sommarjobb här hemma, måla bagarstugan, som jag ska ta tag i så fort det blir fint väder.

Jag hoppas i alla fall att jag ska kunna njuta av min ledighet, det gäller bara att ställa om sig från skola till sommarlov.
Hur har era sommarlov börjat?


Kommentarer
Postat av: henna

det är lungt :D självklart kan vi hitta på något <3

2009-06-14 @ 23:48:02
URL: http://hennalampinen.blogg.se/
Postat av: Lina

segt.. säkert bara för att jag tog det för tidigt ;) Det känns inte som snart en vecka har gått av sommarlovet..

2009-06-15 @ 07:14:46
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0