Pysslat

Jag har knappt kunnat sova på två nätter pga att jag tänker så mycket på balen. Ska åka till Jesper imorgon kväll efter avslutningsmiddagen också stannar jag till balen, eftersom att jag nästan aldrig är mer än en natt hos honom känns det väldigt nära jag ska dit imorgon.

Idag var det dansträning inför balen, Jespers självförtroende angående det var väl inte på topp fast han inte var sämre än mig, men om vi bara får pröva en stund till hemma så kommer vi ha den där riktiga balvalsen som jag längtat efter i nästan tio år, så underbart! Åkte hem direkt efter det, om två timmar ska vår klass bowla och dra ut och äta, jag känner inte alls för det eftersom att jag inte har någon gemenskap med de alls + att det kostar pengar och jag tycker det känns väldigt onödigt.

Hur som helst åkte jag hem och satte mig ner för att pyssla ihop mina hårsmycken. Hade bara 10 hårnålar hemma så måste göra resten på onsdag hemma hos Jesper när jag hunnit köpa nya. Det var faktiskt väldigt enkelt, tog en tång och bände lätt loss de små kedjorna i halsbandet och sen spände jag fast dem igen i hårnålarna, simpelt och snyggt!
Är hundvakt åt Nova just nu, hon sover så kunde sätta mig här en stund, underhåller man inte henne när hon är vaken gnäller hon mer än jag gör när jag är chokladsugen och ica har stängt.

Här är återigen halsbandet jag gjorde hårsmyckena av

Och här är hur det blir när jag fixar på dem på hårnålar, tror ni det blir bra?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

jamen det där blir bra...tror nog inte så många lägger märke till själva hårnålen, utan mer på din vackra klänning.

Önskar er all lycka till på balen....och jag kommer att stå där i krokarna någonstans.

Kramelikram/Annica

2009-06-08 @ 16:20:06
Postat av: Theresé

Hej kusin :) du kommer va så vacker o fin i din klänning, ser bra ut me hårnålarna :) läser din blogg, o alltid lika kul att läsa, och spännande. Jag kanske också kommer på balen.



Kram/ Theresé

2009-06-08 @ 16:53:45
URL: http://theresejs.blogspot.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0