Nio månader <3

Igår hade jag och Jesper vår niomånadersdag, det börjar ta sig nu älskling <3

Man kan väl säga att vi firade den med att åka till Haparanda, men det var mer en impulsgrej. Jag älskar att bara åka iväg när man vill, slippa planera! Det känns som att man är så fri. Det började med att vi båda var sugna på att äta på Max och eftersom att vi redan planerat att åka till Luleå var jag redan laddad på att få tag i ett par shorts eller något annat fint. Så vi bara tog bilen och stack. Det är något som också är riktigt härligt, att han har både bil och körkort, man slipper vara så låst vid busstider.

I alla fall så åt vi supergott på Max i Haparanda sen åkte vi över till Finland. Det var en skitstor grej för mig, jag har bara varit där en gång och då var jag typ 8. Bara att lämna Sverige och se att skyltarna har en annan färg känns skitcoolt för mig, hehe! Tur att man är lättroad =)

Vi kikade bara i några få affärer där, men jag hittade en supersnygg klänning för 120kr! Lägger in en bild imorgon eftersom att den är kvar hos Jesper. Köpte även ett par vita leggings med spets längst nere, 80kr, tyckte det var lite väl dyrt, men jag fick en supersnygg festoutfit för 200kronor så man ska inte klaga!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0