Min sommardygnsrytm har börjat

02.14 och här sitter jag och bloggar. Det känns verkligen att skolan är slut. Förra sommaren var likadan, satt uppe till någon gång mellan 3 och 5 varje natt, sen sov jag till 12 då hästarna ska ha lunch osv. Nackdelen är att jag inte har något liv, fördelen är att jag känner mig riktigt fri och ledig, faktiskt. En annan fördel var att förra sommaren gick jag ner 3kg på en vecka pga det här. Går man ner i köket 1-2 och vet att det blir middag två timmar senare orkar man inte äta frukost, så åt jag bara middag och ett par mackor kring midnatt utan att märka hungern direkt. Men det ska jag inte göra i sommar, vill inte direkt banta så.

Imorgon eller ja, idag, blir det avslutningsmiddag. Ska med bussen om 12 timmar för att sedan fixa mig hos Henna med Anita och Emmi, trevligt! Middagen är jag mer tveksam till, men vi får se hur det blir.


Bilden såg ni för några dagar sedan i färg, hade lite svårt att välja bort den här så ni får den igen.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0