Min midsommarafton

Jag vet att det är lite sent men idag ska jag berätta om min midsommarafton. Den var planerad långt i förväg att den skulle firas i Ö-vik, som ni kanske förstått vid det här laget, med pappas frus morsa med familj (nöjd nu?). Hur som helst så blev det inte riktigt som planerat. På midsommardagen bestämde vi istället att vi skulle följa med Ingelas pappa och systrar till midsommarfirandet på Burön.

Det har alltid varit mitt sommarparadis när jag varit liten och att fira midsommar där, det ger verkligen midsommarkänsla alltså! Visst, det är inte lika roligt när man har blivit äldre, men det kändes ändå härligt att sitta där i slänten, titta ut över havet, midsommarstången, barn som binder kransar och leker och en massa glada människor.
Helt ärligt, vad är mer sommar än en stor gräsmatta, hav och solsken?



Jag vet om att bilden är lite överredigerad och det kommer antagligen att synas jättetydligt för er som har ljusa skärmar, men på min dator ser det i alla fall nästan naturligt ut, så det får duga :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0