Måste ses!

Angående bion igår, så måste jag ju säga att jag alltid älskar bioreklam, fråga mig inte varför. Kanske någon annan också gör det? Hur som helst så såg jag en trailer igår på en film som heter Brüno. Jag måste bara se den alltså! Kanske lyxar till och drar den på bio t.o.m och jag får någon med mig? Snubben bakom filmen är samma som gjorde Borat, världens coolaste filmkaraktär, men jag tror nog Brüno kommer utklassa Borat, tyvärr mannen. Filmen verkar i alla fall galet rolig och nu ska jag inte säga mer utan jag låter er ta reda på det själva.



"How did you found your son?"
"I swopped him"
"Swopped the baby for what?!"
"An iPod"

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0