Svartvit eller färg?

Tänkte bara lägga in en av bilderna jag tog igår. Håller just nu på att gå igenom och redigera dem, samt så leker jag lite med canvasbeställningar, har nämligen fotat en bild som min svärmor vill beställa på canvas, nu kan jag först säga att jag känner att jag kanske kan ändå ;) Jag tänker inte visa er bilden fören den är beställd, om hon inte ångrar sig, men ni ska inte skylla på mig det var Jesper som sa att jag inte skulle visa den än. Håller hur som helst på att kolla hur det blir när bilden viks runt ramen, ska ha med mitt namn i högra, nedre hörnet och det är ju inte så snyggt om hälften försvinner.

Jag är i alla fall glad att folk gillar det jag gör och just därför ska jag fortsätta redigera nu så jag kan klicka in ett par bilder här. Sen måste jag ta någonting att äta.



Ser den bäst ut i färg eller svartvit?
Färgbilden kommer för övrigt hamna på min header inom några dagar, vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Emma

jag gillar den svartvita. :D

2009-06-02 @ 16:24:51
URL: http://emmaa95.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: ja, det har du rätt i. :D

2009-06-02 @ 17:16:05
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0