I Ö-vik

Just nu sitter jag hemma hos Ingelas pappa, som lånat ut sin lägenhet samt dator (yes ! ^^ ) till oss. Ska försöka få in ett kort inlägg, eftersom att det inte funkade att publicera inlägg igår. Vet fler som hade samma problem, jätte jobbigt! På söndag eller måndag kommer jag att bjuda på ett inlägg med massvis med bilder från helgen, har redan tagit en hel del. Fick några minuter nere vid havet så hann få ihop några bilder och jag är faktiskt riktigt nöjd!

Imorgon är planerna osäkra, hoppas på midsommarfirande på Burö, mitt sommarparadis, annars ska vi nog bara sitta med Ingelas mamma + familj och ta det lugnt, kan va skönt med det också. Mest troligt blir det väl en kombination, hade ju varit jätteroligt!

Nu måste jag faktiskt ta och lägga mig, har åkt 65 mil idag efter att ha sovit 4 timmar i natt så man är ganska slut. Hoppas ni får en trevligt midsommar så hörs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker ni att jag ska ha fler video inlägg ?

2009-06-20 @ 18:42:17
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0