Fotouppdrag: Rosenbuske

Ingela har önskat att jag ska fota två bilder på vita blommor som vi sen kan beställa som canvastavlor och hänga upp i trappen. Min första tanke var prästkragar, så måste fota några sen när de dyker upp, om de gör det? Men sen fick jag idén att fota vår rosenbuske som växer här utanför. Jag kan då säga er att det är svårt att fota vita blommor! Man måste ha exakt rätt inställningar på kameran för att kunna redigera dem rättvist efteråt.

Jag lägger in några av bilderna så ska jag ropa hit Ingela så hon får se om någon av dem duger.
Just den här bilden, högst upp till vänster, verkade ganska intressant igår, så vi får väl se om det blir något med den.








Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan!

Hörredu du du tjejen; det där kommer å bli jättesnygga tavlor, blir snyggt i er trapp mot Carpe Diem!

Kanske jag å besäller samma som er

Kramz Annica

2009-06-30 @ 22:54:55
Postat av: Ingela

Längtar massor tills tavlorna kommer! Du är så himla duktig och det känns extra roligt att få hänga upp dina verk :) Kramizar, Ingela.

2009-07-01 @ 01:22:35

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0