Första doppet och första ridturen i år!

Nu är sommaren igång! Igår var jag ute och red första gången på snart ett år och det var riktigt härligt, sen efteråt stod jag och ryktade och masserad Blidde riktigt länge och det var så härligt, man riktigt såg hur han njöt när han lutade huvudet mot mig. Visst, det är jättemycket jobb med hästar, men när man har sådana stunder tillsammans med dem känns det helt värt.

Igårkväll bestämde jag mig även för att ta första doppet så jag tvingade Jesper att skjutsa mig ner till Bärs. Det var ganska kallt måste jag erkänna, men det känns ändå härligt att ha gjort det, för nu är det sommar på riktigt! Synd bara att Jesper inte följde med mer ner i vattnet, hade varit underbart att göra det med honom.

Sen vet jag att jag blivit otroligt ointressant i mina inlägg, men det är så det är, tyvärr, går upp och ner hela tiden. Vi får väl hoppas att det vänder snart!


En bild från i vintras på supersöta Erpur <3


Erpur och Blidde <3

Kommentarer
Postat av: josefin

nej va söta,

otroligt fina bilder!'

2009-06-17 @ 21:15:36
URL: http://jjjossseee.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0