ensam igen "/

Älskling kom hit inatt, men han åkte nyss igen för att han helt enkelt inte klarade av att inte göra någonting just idag av en anledning jag inte bloggar om, och jag har tyvärr inte så mycket att erbjuda honom, delvis för att jag bor i en pytteby, delvis för att jag har både hundar och hästar att passa. Synd där, men men,

Så idag känns de inte alls kul att vara ensam. Ska försöka göra det bästa av det. Ska snart slänga ihop den där räksalladen som jag ska trycka i mig, kom på att det hade varit gott med ett glas vitt till det, men det blir ju som svårt att ordna så får nöja mig med vatten :) Sen ska jag eventuellt träna eller rida, har även som förslag att gå en långpromenad i skogen, det är ju också en sorts träning om man går i raskt tempo. Usch, känns som att den här dagen kommer bli hemskt tråkig, men det måste ju finnas såna dagar också så.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0