Ensam hemma =)

Jag har det så underbart nu! Har städat mitt rum och rotade i gamla lådor idag så hittade lite söta gamla kort som jag satte på mitt skrivbord, så nu är här liite mer ombonat + att det är städat för en gångs skull. Ingela och Pappa är i stugan och ska vara borta till söndag, brorsan är och lanar så jag är helt ensam! Som tur är har Ingela lämnat sin bärbara jobbdator hemma så jag har burit upp den till mitt numera mysiga rum och sitter här och smuttar på en mugg jordgubbste och lyssnar på musik. Härligt! Ska dessutom slänga ihop en räksallad imorgon, det kommer bli så supergott! Synd bara att Jesper är "allergisk" mot det (;

Jag älskar att vara helt ensam hemma och veta att ingen kommer att komma. Hos mamma brukade jag alltid spela jättehög musik, vi skulle nog blivit vräkta om jag bott kvar längre (; Också sprang jag runt och dansade och sjöng som en idiot. Längesen jag känt sån där riktigt härlig "ensamhemmakänsla", men nu gör jag det!
Brukar ni göra också "knäppa" saker när vi är ensamma hemma?

Eleanor, Henna, Frida och Elin har varit här ikväll, trevligt! Vi skulle grilla men det slutade med Billys i vardagsrummet ;) Sen blev det tjejsnack också fick jag upp Eleanor på vår häst, första gången hon någonsin ridit i hela livet, måste säga att hon var jävligt snygg i ridkläder, det är nog hennes grej!


Här sitter jag och myser med te och blogg. Observera hantlarna, som ska kompensera för pizzorna jag åt idag, hehe

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Haha, jo, ibland gör jag knäppa saker när jag är ensam hemma, det är ju så härligt! :D



Sv: Tack så mycket!

Jo, jag tror också att det är otroligt svårt att komma ifrån dagens skönhetsideal..

2009-06-06 @ 11:24:20
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: eleanor

haha rida var rätt kul ;D haha

2009-06-06 @ 15:57:29
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: patricia hjärta oscar

nu har du chansen denna veckan också.

vill du bli veckans blogg ?

anmäl dig då på veckans blogg, du har tills på tisdag.



http://patriciajorgensen.blogg.se/2009/june/anmala-er-till-veckans-blogg.html

/ patrcia :)

2009-06-08 @ 08:51:20
URL: http://patriciajorgensen.blogg.se/
Postat av: Maja

Godmorgon. Allt bra med dig? Jag tänkte bara tipsa om min blogg, där jag just nu skrivit en inlägg om hur du kan få länge hår, intresserad? kika gärna in! Majaalins.blogg.se

2009-06-08 @ 09:00:43
URL: http://majaalins.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0