Bio

Hej igen! Nu är jag hemma och jag ber om ursäkt för att bilderna från Ö-vik inte kommit in än, jag hoppas det blir imorgon. I övermorgon åker jag iväg igen till stugan med pappa, den ligger absolut mitt i ingestanns på ett berg i Lappland, så jag kommer säkert ha jätteroligt! Det ska faktiskt bli skönt att komma bort från civilisationen ett tag, bara känna lugnet och jag ska leta reda på en bra bok att roa mig med också. Sen kommer självklart kameran med också!

Igår var jag, Jesper och min lillebror Victor på bio tillsammans. Mina föräldrar ville ge oss det i studenten-, examens och sånt - present ;) Var jättekul att göra något alla tre tillsammans. Hur som helst så såg vi filmen Baksmällan, som var riktigt rolig! Det var en sån film som man inte direkt kan dra skämt ifrån rätt av, men när man ser hela handlingen är den galet rolig! Filmen handlar i korta drag om tre kompisar och en lite udda svåger till den ene av dem, som åker till Las Vegas för att fira dennes svensexa. När de vaknar dagen efter kommer de inte ihåg någonting av vad som hänt kvällen före och de möts av fler och fler överraskningar under de närmaste två dagarna. Har hittat ett klipp på youtube jag ville slänga in här, men tyvärr var inbäddningen inaktiverad på den, så jag klickar bara in en länk som ingen kommer klicka på, men annars finns den Här. De flesta av er har väl sett trailern på Tv redan eftersom att de nöter den så mycket, men har ni inte det så får ni skylla er själva ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0