Beställt bikini och canvas

Som jag skrev i förra inlägget skulle två av bilderna förhoppningsvis bli till canvastavlor i vår trapp och det blev dem! Den översta vänstra bilden, samt bilden under den beställdes nyss från Crimson, en sida som jag blev tipsad om från en superduktig, "riktig" fotograf. Tänker visa er hur det ser ut när vi hängt upp dem, men det dröjer nog en vecka.

Jag har även beställt en bikini från Nelly. Har aldrig beställt något därifrån tidigare för att det mesta är så dyrt, men jag var tvungen att ha den här bikinin. Den kostade bara 288kronor så den var ju inte svindyr och Ingela lovade att betala halva, tack <3

Ni måste hålla med om att den är supersnygg! Sen är det så härligt att slippa alla fula ränder från banden jag annars alltid lyckas behålla ända in i december.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0