Adjö till grundskolan!

Jag har äntligen, äntligen gått ut nian och det är så satans härligt! Jag började gråta när jag gick ut ur skolan igår, det är över och jag har gjort det så jävla bra. Jag har kämpat hela tiden, trots en massa motgångar har jag alltid lagt min sista energi på skolan och nu har det äntligen lönat sig.

280 jävla poäng!
Jag är så bäst så det finns inte, hade aldrig kunnat drömma om mer än 260 och målet var 250 så jag är nöjd. Jag är så galet redo nu för ett lugnt sommarlov, jobba in lite pengar under första veckorna sen ska jag leva livet. Sommaren 2009 blir en festsommar för mig! Jag ska verkligen lägga alla pengar på att roa mig, bara ha kul. Och jag är så laddad inför gymnasiet. NTI here i come !

För er som är intresserade såg mina betyg ut så här:
Matte: MVG
Kemi: MVG
Fysik: MVG
Biologi: MVG
Teknik: VG
Historia: VG
Religion: MVG
Geografi: VG
Samhällskunskap: VG
Svenska: MVG
Engelska: MVG
Tyska: VG
Bild: VG
Hemkunskap: MVG
Slöjd: G
Idrott: G
Musik: MVG

Jag är stolt =)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0