20 Timmar kvar!

Snart, snart är det äntligen dags för balen! Det käns helt ofattbart, det har gått så fort. Känns som det var nyss jag hittade klänningen, blev kär i den och tänkte "det är så länge kvar". All denna enorma förberedelse har varit sådan glädje, att leta för att hitta de perfekta smyckena, färga håret i samma färg som löshåret, tillverkningen av mina hårsymcken, allt! Dagen jag blev lovad klänningen kunde jag inte sluta le, jag var glad. Tänk då, hur glad jag kommer vara imorgon när jag går på röda mattan, eskorterad av min älskade Jesper som kommer vara så otroligt stilig. Jag längtar!

Det enda jobbiga med det här, är den stora pengasumman jag lagt ner på det, 4730 kronor, varav 2360 kronor ur egen ficka. Det är helt seriöst det dyraste jag någonsin lagt på någonting, bortsett från kameran som gick på drygt 6000kr.

Jag vill nu avsluta detta eviga tjat om förberedelser och längtan, det enda ni kommer få nu är resultat, vilket är klart roligare för er läsare.

Till sist vill jag bara tacka Jesper för att han gett mig den här möjligheten, jag älskar dig och vi kommer ha en underbar kväll. Också vill jag självklart tacka Pappa och Ingela för att ni hjälpt mig så mycket med pengar, utlåning av bil när vi hämtat klänningen mm, för att du, pappa, tröstat mig när jag varit ledsen av att se dessa siffror och sedan kollat mitt kontoutrdag. Tack Sara för att du ska ge mig den vackraste håruppsättning jag kunnat tänka mig. Tack Eleanor för lösnaglarna och tack Lina för att du följt mig hela vägen, fixat Sara att göra mitt hår, att du ska hålla mig sällskap imorgon. Och sist, tack Annica för att du räddade mig nu sista kvällen med nylonstrumpbyxorna ;)

Tack alla som längtar och som är glada för min och Jespers skull!

Kramar i mängder
/ Balens drottning , heh ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du kommer verkligen vara balens drottning och Jesper din kung! :) Jag är så oerhört stolt och glad över att få dela denna glädje med dig och se lyckan i dina ögon när du pratar om balen, Jesper och allt ni planerat. Du är värd allt i denna värld + lite till :) Älskar dig nu och för alltid!! Oavsett vad andra än tycker, så kommer jag alltid göra det! Kramar i massor <3

2009-06-10 @ 22:59:02
Postat av: Theresé

Hej! kan tyvärr inte komma... men ha en underbar kväll, tror ni kommer va så vackra så :) får väl snoka efter bilder sen! Kram kram/ Theresé

2009-06-11 @ 11:16:56
URL: http://theresejs.blogspot.com
Postat av: Emma

sv: taack johanna. :D:D

2009-06-11 @ 15:20:43
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0