Varför klaga?

Jag måste bara säga att jag tycker det är hemskt när folk klagar på att det är för varmt. Visst, jag förstår de som bor söderut, man blir ganska trött på värmen, men här uppe alltså! Det har varit vinter i ett halvår, vi har suttit och väntat på bussen dag efter dag och hållt på att frysa ihjäl. Gud vet hur många gånger jag hört mig själv och andra säga att vi längtar till sommaren. Så nu vill jag bara njuta! Låt det steka på, för även om det är 30° varmt vissa dagar och totalt vindstilla så vet jag att det är ändå de dagarna jag kommer sakna när jag promenerar till skolbussen i december och det är 30 minus istället.

Jag har slösat bort sommaren för många gånger, så nu ligger jag och solar varje dag det går, oftast bara en timme eller två, men ändå. Jag sätter mig i trädgården med hundarna och njuter av lugnet, jag badar så mycket jag kan och försöker undvika att stänga in mig i huset. Jag skiter i hur många bloggläsare jag har i sommar, för jag ska njuta!

Sen tycker jag att ni kan komma och njuta tillsammans med mig.
Glad sommar!


Bild från sommaren 2007, tagen med kompaktkamera så ja..

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0