Sälja tavlor?

Jag fick en kommentar från min farbrors fru att jag borde börja sälja mina foton som tavlor. Började fundera på det på allvar nu, det kanske skulle funka. Min svärmor har redan gjort en tavla av en av mina bilder och som ni vet har pappa och Ingela beställt två canvastavlor av ett par av mina bilder, som för övrigt blev oförväntat bra. Vad tror ni, är mina bilder i så pass bra kvalité att jag skulle kunna ta betalt för dem? Visst, jag har fått betalt för fotojobb, men tavlor? Vi får väl se vad som händer :)

Imorgon har jag förresten mitt fjärde fotojobb och det är superhemligt! Bilderna kommer ni tyvärr inte heller få se av personliga anledningar, men jag tänker i alla fall berätta för er vad det är för något så fort jag kommer åt en dator efter att jag gjort det.

Här är tavlorna, 50x60cm och ändå så bra kvalité! Pappa har inte hängt upp dem igen så det är därför bilden är ganska dålig, men jag är i alla fall helt överlycklig över att jag ska få se mina foton på väggen, varje dag. Känner mig uppskattad =) Kanske det är de som kommer ge mig möjligheten att sälja tavlor? Vem vet.


Kommentarer
Postat av: Sara Wihlborg

Kör på det! :D Har själv funderat på det eftersom att jag också blivit efterfrågad på sista tiden. Bra och kul sätt att tjäna lite pengar på, ju.

2009-07-23 @ 21:22:11
URL: http://sarawihlborg.blogg.se/
Postat av: Kusin Sofie

Hej Kusin ;) Vilken fin blogg du har, fick ett tips från syrran om att du är duktig på att fota.. Och det ser jag ju nu att du är :) Tänkte höra om du kan tänka dig att fota Felix lite? Så man kanske får några fina bilder på honom, så svårt att få fina med en vanlig digitalkamera... Kram Sofie!

2009-07-28 @ 09:39:54
URL: http://www.hajfenasblogg.blogspot.com
Postat av: tove

det tycker jag absolut. vad har du att förlora på det? testa vettja!



besök gärna min blogg och delta i min tävling :)

2009-07-28 @ 10:41:45
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0