Planer

Så här ser mina planer ut än så länge, känns skönt att ha lite på gång i alla fall!

Tisdag: Sopa klart bagarstugan så jag kan börja måla på fredag, om vädret tillåter
Onsdag: Åka till älskling, stannar till fredag
Fredag: Börja måla bagarstugan om det inte regnar. Motionera!
Måndag: Åka till Ö-vik med Pappa, Ingela, Victor och Jesper
Tisdag: Någon slags släktfest på go-cartbanan. Kanske man tar ett race mot älskling ? (;
Onsdag: Åka buss hem med älskling, sju timmar, ska bli mysigt =)
Onsdag - Söndag: Ensam hemma. Passa hästarna och hundarna, måla, motionera, laga god mat!
Lördag 25e: Pdol med Jesper och ev mina föräldrar. Kolla på Timbuktu och Promoe <3
Onsdag 29e: Någon fyller 16 =D
Månadskiftshelgen: Födelsedagsfest hos mig! =D
24 Augusti: Börja skolan. Nti Mp1 for sure! Jag längtar :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0