Måla måla måla ...

Jag har just tagit en paus från målningen pga regn. Hade bestämt mig för att vara klar imorgon, men det har regnat de senaste tre dagarna så det har inte gått så bra. Ska i alla fall köra 2-3 timmar till idag innan mina föräldrar kommer hem, pappa var inte så glad för att det inte är färdigt. Sen kommer jag behöva lönen innan den 25e då det förhoppningsvis blir att se Promoe på Pdol med Jesper. Dessutom fick jag ett brev idag som sa att jag kommer inte få mitt första studiebidrag fören den sista oktober och jag får mitt sista barnbidrag på måndag, så jag måste be pappa ringa och förlänga helvetet. Måste säga att det verkar vara ett dumt system, alla borde få barnbidrag till juli, sen studiebidrag i augusti och framåt.

Nä nu ska jag dumpa bloggen och gå ut och måla.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0