Jag saknar, saknar som fan

Jag ville inte att det skulle bli så här. Kanske det är sant som det var sagt, jag får skylla mig själv. Är tiden inne? Ska jag återvända? Ska jag vänta? Jag är rädd. Saker förändras fort, ingenting kommer vara som det var förut. Du och jag är inte som vi varit, det har vi inte varit på länge. Kanske jag inte är så önskad egentligen, kanske alla hoppas, precis som jag, att allt bara ska lösa sig och vara precis som förr. Men, man kan inte få allt och jag föredrar den här verkligheten.

öresundståg. malmö. stapeln. hässleholm. perrongen. festivaler. folk. fest. bror. ida.

Det enda jag vet är att jag saknar.








Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0