Hemma efter rolig bilresa

Nu är jag hemma från Ö-vik igen. Det har varit jättehärligt att vara där, bara att göra någonting med Jesper var underbart. Vi har inte gjort så värst mycket egentligen, men det var trevligt ändå. Vi har umgåtts med varandra och "släkten", varit ute och kört bil och tittat på utsikter och annat, shoppat, badat, varit på burön och myst en massa. Jag är i alla fall jättenöjd =)
Sen fick ju jag och Jesper ta volvon upp ensamma igår så vi hade en ganska trevlig, småknäpp bilresa. Nu ska jag lägga in lite bilder från bla den och annat flumm, de få fina foton jag tagit kommer in i ett annat inlägg.

Lite skabbig bild på oss när vi satt på bryggan på Burön, samt en hemsk bild på mig som Jesper tvingade mig att ladda upp.


Värstingglassen vi delade i hamnen, mums!



Och här kommer lite bilder från vår knäppa 43mils bilresa, jag hade skitkul!

Fick en bild på Jesper när han pratade och lekte surkärring, sen får ni en bild på hans största fiende (;

Och jag antar att det här är jag ... (Ja, det var jättekul och jag är omogen som fan)

Johanna med kamera i backspegel, superhöga kontraster

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Johanna!

Ni verkar ju ha haft en trevlig vistelse i Ö-vik. Glassen såg ut jätteläcker...mums:-)

Ha en fortsatt skön sommar

kramz/Annica

2009-07-17 @ 12:31:41

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0