Hej

Jag hade bestämt mig för att inte skriva massa onödiga saker i min blogg längre och att alltid vara noga med att lägga in bildera, nyfotade då alltså. Det här får bli ett undantag. Klockan är 1.31 Jesper sover i min säng för han börjar jobba klockan sju, jag skulle ligga där med honom men jag hade helt enkelt inte ro till det.

Jag har beställt en t-shirt från Nelly för 39 kronor! Fick frakten gratis också eftersom att det är mindre än 14 dagar sen jag köpte bikinin så det blev ju i princip gratis.

Just nu känner jag mig ganska missnöjd med mig själv. Den Johanna jag vill vara är glad och positiv, motiverad, trevlig och framåt, lagom okänslig och har lätt för att visa kärlek. Visst, en del av det där stämmer självklart, men jag är ändå inte nöjd. Jag längtar i alla fall till skolan börjar, det är ett som är säkert. Nu ska jag lägga ner det här löjliga skrivandet och göra något annat.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0