Goodbye for now

Imorgon åker jag till Ö-vik med pappa, Ingela, bror och Jesper. Ska bli riktigt mysigt och jag längtar! Har aldrig  direkt rest tillsammans med Jesper, om man nu kan kalla det här en resa? Det är ju bara 43 mil så. Vi kommer hem igen på onsdag, ska åka buss i sju timmar och jag ser fram emot det. Ska bli kul att se Norrland från ett bussfönster (jag vet, jag är knäpp)

Men fast jag kommer hem på onsdag är det inte säkert att ni kommer höra av mig. Jesper ska nämligen bo här till söndag då mina föräldrar kommer hem, fast han jobbar ganska mycket så kanske slänger in några små inlägg. Det blir i alla fall att fota i Ö-vik så måste lägga in lite bilder. Nu ska jag gå och packa så hörs vi om några dagar.

Klickade in en gammal, konstig bild bara för att. Roa er med att gissa motivet medan jag är borta =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar på att det är ett RIVJÄRN? :) Hoppas allt är bra hos er..Kramar...hälsa resten

2009-07-12 @ 20:46:30
Postat av: idaaa

det är ju en riva moröttersak :}

2009-07-13 @ 17:49:02

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0