Födelsedagsupdate

Tänkte bara lägga in en snabb uppdatering på vad som hänt senaste dagarna. Jag fyllde som sagt år igår och det var den bästa födelsedagen jag haft under mina tonår, tack alla som gjorde den så härlig! Angående presenter så kommer jag skriva ett inlägg inatt/imorgon där jag bifogar bilder så blir det lite roligare att läsa. Jag är i alla fall supernöjd med alla presenter <3

Om några timmar ska jag med familjen på Luleåkalaset och äta middag och kolla på några artister, ska bli mysigt. Ska även köpa ett par byxor, en ögonmussla till kameran och en mp3 som jag fick i present av pappa och Ingela när vi är där. Måste dock åka hem ganska tidigt eftersom att jag nyss fått veta att jag får börja jobba imorgon =) Börjar klockan 6 och går till 2, ska plocka jordgubbar. Kanske inte är världens drömjobb, men det är ett jobb i alla fall och jag blev jätteglad för det.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen så hörs vi sen. Tar med mig kameran till Luleå, så blir det lite av en fotorunda som kompensation för att jag inte festar (;

Puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0