Dygna?

Jag funderar på att stanna uppe till åtta på morgonen eller något inatt. Det hör till mina somrar att dygna några gånger, helst inte så många för det betyder att jag inte har något liv och bara sitter vid datorn. På onsdag måste jag i alla fall göra det för det ska vara stekarväder på torsdag, så då sitter jag uppe hela natte sen går jag ut och somnar på altanen på morgonen. Jag älskar att sola och jag vill bli brun, men jag har inte ro att ligga mer än ett par timmar om jag inte är trött så man måste fuska lite.

Men jo, jag tror jag blir uppe åtminstone till sex. Klockan är redan tre så det är lika att stanna uppe. Älskling kommer hit någon gång i den vevan också så kan jag vänta på honom så vi kan gå och lägga oss tillsammans.

Den här låten och resten av albumet ska hålla mig vaken inatt. Jag längtar till Pdol så man får se honom live!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0