Designar om

Försöker designa om min blogg litegrann, kan säga att det inte är så lätt när man är dum. Har i alla fall lyckats få in en presentationstext som jag velat ha hur länge som helst, dock är jag inte nöjd med hur den ser ut men orkar inte mixtra mer med det nu.

Har även centrerat bloggen, som ni ser. Jag blev klart nöjd, men förut gick den grå linjen till höger i headern hela vägen ner, hade velat ha det så igen, fast på båda sidorna. Någon som vet hur man gör?

Jag ska byta ut bilderna snart igen också. Kanske tom satsar på en helt ny header, börjar tycka jag är så ful på den där bilden. Men det får bli en annan dag, jag tror jag börjar förstå vad uttrycket "musarm" innebär. Men jag har fotat idag, så ska lägga in några bilder. Förresten så har jag tappat bort mitt linslock, tror det ligger i tvättmaskinen och min ögonmussla ramlar av hela tiden så den försvinner nog snart också.

Kommentarer
Postat av: ellen, fotografera<3

sv; tack så jätte mkt! :)

2009-07-07 @ 20:05:58
URL: http://mychoise.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0