Jespers ögon och lilla Adam :)

Alla som känner mig vet om att jag inte är så bra på porträttfoton, men jag försöker lära mig. Visst, jag fick några bra bilder på bröllopet jag var anlitad som fotograf på, men inga som kan anses som direkt konst. Försökte få några fina bilder på en släkting, Adam, som nyss fyllt ett, blev inte många bra bilder och inte konstverk de heller, men han är så söt så måste lägga upp ett par. Sen försökte jag även fånga Jespers ögon på bild, de är otroligt vackra och jag kan ligga och titta på dem hur länge som helst.




Kommentarer
Postat av: Annica

Tjingeling!

Ja du; vädret är ju lite si och så, men du får väl lägga på ett extra kol då det är bra väder angående målningen.

Guud vad fina tavlorna blev, du får nog börja fota mer...beställa tavlor....och sedan sälja dem....det vore väl en bra extra inkomstkälla:-)

Ha det gott....kramz Annica

2009-07-21 @ 09:40:24

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0