Uttråkning

Jag är grymt uttråkad, vilket leder till alldeles för mycket tankar. Ganska värdelöst, jag tänker nog mycket annars också så. Hur som helst, så satt jag och funderade på hur mycket tid man egentligen lägger ner på att vara uttråkad, eller i alla fall jag. Sen träffar man folk som kan njuta av att ladda ner fem filmer och kolla på dem, ensam en lördagkväll. Visst, ibland vill jag bara sitta hemma, men jag gör det varje kväll/eftermiddag.
Jag ser det så, att en helg för mig, utan en fest/filmkväll/folk etc, är ganska misslyckad. Jag ser helgerna som min flykt från verkligheten, från skolan, läxorna och all onödig tid jag lägger på datorn.
Vad är då meningen med att sitta framför datorn hela helgen?

Okej, jag klagar som fan. Jag suger för att jag inte kan skaffa vänner.
Ändå gör jag saker, ganska ofta. Jag bara önskar, att jag kunde vara en av dem som kunde njuta av en hemmakväll lite oftare än en gång i månaden.

Så, nu ska jag kankse göra någonting av denna lördagkväll, med start att gå ner till willys och köpa en stor marabou och sen ska jag ha tag i någon att umgås med. Om någon i Hässleholm med omnejd känner sig sugen, så är det bara att höra av er.

Bilden jag slänger in är bara någonting jag lekt med idag,
Tanken är inte att ni ska glo på mina obefintliga bröst.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0