Utmanad av Eleanor (;

Allmänt busigt av henne, tycker jag, men visst vi kör på det ^^

Blev utmanad av Eleanor

Regler:
· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/(o)vanor:
1. Jag behöver otroligt mycket bekräftelse, utan den försvinner mitt självförtroende direkt.
2. Jag stör mig på massa människor, men ändå kan ja umgås med sånt folk jag stör mig på utan att bry mig
3. Jag har otroligt många sidor av mig själv, och jag byter flera gånger om dagen, beroende på vad jag gör och med vem. 4. Jag bryr mig jättemycket om mitt rykte, och eftersom att det inte är jättebra så tar det ofta på mig. Ni fattar ;p
5. Jag är galet svartsjuk
6. Jag stör mig på svartsjuka människor, ni ser problemet :p
7. Jag har i princip slutat äta för en killes skull, och jag skulle kunna göra det igen om jag gick upp några kg nu.
8. Jag tänker för mycket.

Utmanar:
Idan, Lina, Johan, Sara,, och fyra valfria till ^^


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0