(ursäkta meningslöst inlägg)

Trots alldeles för många timmar av uttråkning, blev min helg ändå ganska lyckad. Det brukar alltid bli så i slutändan, även om det verkar piss på fredag eftermiddag. Och igår kände jag den ovanliga känslan av att jag ville gå till skolan idag. Händer i princip aldrig, men det är härligt =)

Har inte gjort så mycket annat idag, gick till stan och gjorde läxa med elin och ida, annars har jag bara slöat typ.

Sen, så vill jag bara påpeka, hur mycket jag älskar Jesper.
Och förlåt älskling, att jag lägger all skit på dig, det är ingenting jag önskar, det bara blir så.
por siempre sötnos, <3

nu ska jag snart slänga mig framför tvn i ren uttråkning,
om ni vill får ni gärna slänga iväg något sms eller ringa mig,
det uppskattas alltid =)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0