tisdag

Imorgon ska jag till Luleå, är det planerat, till NTI mer specifikt. Det är lite skrämmande.
Mitt gymnasieval ska alltså vara inne om mindre än en månad och jag har varit orolig för det hur länge som helst.
Tänk om jag väljer fel? Eller tänk, om jag väljer rätt men det ändå blir fel när jag står där i höst?
Okej, jag ska inte klaga, jag vet hur många som helst som fortfarande knappt vet vilken linje de vill gå, det måste vara otroligt jobbigt.
Sen förstår jag mig inte på de som inte bryr sig. Shit alltså jag ser det som något livsavgörande x)

Anyway, luleå imorgon. Ska på stan efter jag varit på nti och leta upp en present till älsklingen <3
Han fyller fan snart 19, det känns helt sjukt. Jag är liksom, bara ett barn, eller nåt och snubben är seriöst i princip vuxen rent officiellt sett. Känner mig grymt liten, fast det är jag väl också så får väl bara lära mig att leva med det.

Nu ska jag lägga ner det här för idag.
Puss <3


Kommentarer
Postat av: eleanor

haha, Vi är kleppar!

2009-01-08 @ 16:53:49
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0