tisdag

Och Johanna funderar, på tid.
Jo, jag vet, jag tänker alldeles för mycket, på helt konstiga saker.
Jag kanske inte delar med mig av det här, för det går nog liite för långt utanför gränserna för vad som är normalt, även för mig.
Dock måste jag kortfattat slänga in, att det är konstigt hur saker kan ta olika lång tid. För typ, jag ser tid som någonting med otroligt högt värde, men ändå kan man lägga ner ofantligt många timmar på att tex , ehm, blogga x) När man gör viktigare saker, som att gifta sig eller någonting i den stilen, tar det bara en kort stund.

Nä, nu ska jag faktiskt ta och lägga det här åt sidan och lägga ner lite energi (tid där igen) på att plugga tyska. Om Ursula ens är frisk imorgon, men lika bra att plugga. Den kvinnan trycker i sig så mycket vitaminer och sjukdomsignorerande medel så hon är väl aldrig borta mer än en dag, men jag är galet tacksam över håltimmen vi fick idag :) Som jag spenderade hemma med min kamera och  vattenkranen, bara för skojs skull.

Btw så har ni blivit dåliga på att kommentera, eller är det bara jag som har blivit dålig på att skriva?



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha nej, jag är aldrig dålig på att kommentera men jag är väldigt dålig på att läsa din blogg ibland. :D Har ju så mycket nu.. :/

Puss <3<3

2009-01-28 @ 14:40:00
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0