Ny blogg =)

Min gamla blogg började bråka med mig uti designen,
Så jag kände att jag lika gärna kunde skaffa en ny.
+ att jag börjat känna mig ganska "officiel".
Samma när jag bytte msn, det känns som ganska "omoget" att ge ut sin msn till folk som tex de på luleå kommun : [email protected]
Nej tack?
Anyway, funderar på att slänga ut bilder och sånt här också istället för att ge ut min bdb när folk är intresserade av att se mina foton.
Vi får väl se hur det blir med det :)

Nu ska jag se om min design verkar fungera sen måste jag hoppa i duschen så jag kan ta mig och träffa Lina någon gång.
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Yes nu ska jag länka dig på min blogg ;D

puss :*

2009-01-05 @ 18:37:49
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0