johanna goes fota blomma ^^

Bestämde mig för att fota en av mammas blommor , fråga mig inte vad det är för något men den är röd, så mycket vet jag :p
Dock var det ganska mörkt i rummet, och för att inte få allt för suddiga bilder med den relativt långa slutartiden jag hade, så ställde jag in ISO-talet på 1600, som jag senare fick ångra. När jag öppnade bilderna på datorn såg jag ganska tydligt brus i dem, lite synd för annars hade vissa av dem varit ganska hyfsade.

Anyway, jag slänger in ett par av bilderna som fortfarande är dugliga.
Och jag lovar er, att en dag ska jag kunna fota bilder som är värda att se.


Kommentarer
Postat av: Lina

Nice blomma serru! :D

ily <3

2009-01-29 @ 08:51:38
URL: http://bananbyxa.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du är redan idag en fotograf att räkna med!! Du är så duktig!! Kramizar <3

2009-01-29 @ 12:34:22

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0