jag lever, chillar och äter glass

Jag kände bara för att uppdatera lite, har egentligen inget vettigt att säga.
Ville bara meddela omvärlden att jag lever och spenderar min helg ovanligt lugnt. Har bokat mina biljetter till Töre, så nu är det här då klart. Jag vet om att vissa människor tycker jag är helt blåst som flyttar nu, men tyck det då, jag går ändå på tåget.
Det är lite skumt, man får alltid höra att man ska strunta i vad andra tycker, men så länge personen är minst tjugo år äldre än en själv så är det klart att denne har rätt. Dumförklara mig inte för detta, jag förstår precis vad tanken är, jag bara tänker för mycket ;p

Och jag älskar GBs vaniljgglass med jordgubbsrippel, och den med chokladkross.
Så nu vet ni vad ni ska bjuda mig på om ni vill fjäska ;p
Bäst är det om man är en kompis/pojkvän/flickvän vad som helst, också bara skär man paketet i mitten och äter direkt ur det.
Känslan alltså =D
Ursäkta att jag är random och bloggar om glass, men det får ni ta.

Tack för uppmärksamheten,
<3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0