fredag.

Min dag, har efter drygt tre timmars sömn, spenderats med min älskade pojkvän Jesper på hans skola. Den har innehållit massa trevliga människor, och avrundades med en omtyckt Johan, en underbar Lina och en trött Jesper. Vi bestämde oss för att ladda ner Twilight, som visade sig vara en helt underbar film (Jesper somnade efter drygt en timme men det är bra för då kan jag säga att skådespelarna är snygga utan att han slår ihjäl mig (; jk hun <3 )

Anyway, Lina och Johan drog sig hemåt respektive till sin pojkvän (Johan då alltså ;p ) och kvar sitter jag med en sovande pojkvän i sängen här bredvid.

Känner verkligen inte för att väcka honom, han är så gullig när han sover och jag vet hur trött han är. 
Sen kände jag bara för att berätta för världen, hur mycket jag älskar denna sovande sötnos, för det gör jag verkligen. Otroligt mycket! Det jag känner för dig hun, har jag aldrig någonsin känt förut. Du är annorlunda, du är bäst, <3

por siempre jesper <3


Kommentarer
Postat av: Jesper Wärskog

Fan va du är gullig <33

2009-01-14 @ 15:15:08
URL: http://www.radiozone.frac.dk

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0