fredag, och johanna är sjuk

Sant, men ni anar inte hur mycket det suger. Jag var bjuden på fest ikväll och jag var grymt pepp på det, men nej då, nu blir det inget med det. Ska väl typ sova, kolla film och spela quadrapop hela helgen. Tips på några bra filmer?

Jag är alltså hemma från skolan idag, sov till halv elva, sen pratade jag lite med Jesper och sen duschade jag. Har glidit rundor i lägenheten med härlig musik på hög volym i princip hela dagen. Sen fick jag bara ett ryck, jag kände bara att jag var tvungen att fota. Jag är förbjuden att gå ut och roa mig, för då får jag lunginflammation eller något Oo
Så jag letade upp en glasskål, fyllde den med vatten och ställde ett glas i den. I glaset la jag sedan x antal "pussbiljetter," sånna som man öppnar burkar med också letade jag upp några ljus och drog ner persiennerna och fotade.
Man får väl vara lite kreativ ibland ;p
Nackdelen är väl att min utrustning inte är sådär ultimat, men det funkar i alla fall.

Klickar in en av bilderna, också ska jag börja leta efter filmer.



Kommentarer
Postat av: elle

du är utmanad. utmaningen hittar du på bloggen !:) kramar

2009-01-18 @ 17:07:37
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag saknar dig <3

2009-01-19 @ 09:27:27
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0