Februarilöften (;

Jag har bestämt mig, eftersom att jag inte hade något nyårslöfte, ska jag ha ett februarilöfte =D
Som ska inledas på allahjärtansdag ;p
Dvs 14 Februari, om någon missat det. I så fall måste jag tyvärr säga att ni har liiite brist i er allmänbildning.
Hur som helst, 14 februari. Då ska jag ta tag i det här.
Mina mål är:

x Jag ska börja träna regelbundet, dvs 2-3 gånger i veckan beronde på.
x Jag ska börja se allting så positivt som möjligt
x Jag ska ta vara på mina vänner och min familj
x Jag ska aldrig mer röka, (dock gäller det även från nu)
x Jag ska inte supa så jävla mycket
x Jag ska undvika choklad i så stor utsträckning som möjligt
x Jag ska sköta skolan, på allvar
x Jag ska ta vara på min underbara pojkvän
x Jag ska försöka äta lite nyttigare iaf, blir enklare och trycka i sig grönsaker när resten av huset käkar gi (;

Dock ska jag väl göra allt det här redan nu, om jag pallar. Bortsett från träningen och käket ;p
Men 14 februari iaf =D
Jag älskar att ha specifika datum för saker ^^


Ikväll ska jag se film och tjocka godis med min mamma och min bror, ska bli rätt, gott ^^


Imorgon, tror jag, kommer ett ganska seriöst inlägg. Så håll utkik (;

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0