Varit i Luelå =)

Idag var jag, Jesper, Lina och Mogge i Luleå, sen hänge Pehå också på just innan vi skulle hem. Betalade en del av klänningen och måttade upp den i min storlek, sen köpte jag en väska, vantar och ett par jeans. Sen åt vi på Baan Thai, ganska flottigt måste jag erkänna, men ibland måste man vara det. Dock håller jag på att spy nu, men sånt får man ta.
Har ingenting direkt intressant att skriva, så tänker bara slänga in ett par bilder på mina "fynd", eller ja. Mina föräldrar blev lite upprörda för dessa "fynd" när jag kom hem, för de var dumma nog att skicka med mig pappas kort, x)
Jag har slösat upp 2400 kronor idag..


Ja, Jesper älskar att stå framför kameran ;p



... och bakom.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev dina föräldrar upprörda?1? :-S Inte jag iaf och vad jag vet har man bara EN mamma och EN pappa och jag VET att du sparkat mig i magen för 16 år sen, så det så! :P Snygga brallor förresten.:-) Shop til U drop, honey! ;-)

2009-02-28 @ 21:50:03

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0