Utmanad / Första skoldagen

Du som blivit utmanad, gör så här..
x Gå in i mappen Mina bilder
x Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
x Lägg upp bilden på bloggen och skriv nåt om den
x Utmana tre andra personer och länka till dem, samt tala om att dom är utmanade



Bilden: tryckte av kameran helt random en dag i augusti. skabb =D
Utmanar: Lina , Johan , Ida

                        

Idag hade jag min första dag på Manhem. Hade först möte med rektorn och min klassföreståndare, gick ju som bra. Sen fick jag hänga på lektionerna redan halv nio. Det kändes ganska okej. Dock gick jag i princip vilse x) Skulle ensam hitta till tyskan för Pehå hade lektion och jag hade helt glömt bort var den låg. Som tur var träffade jag Sofie som var snäll och hjälpte mig leta upp det, grymt tacksam för det.

Så, tredje skolan under min högstadietid. Det känns inte så hemskt som jag trott, okej, det är pinsammare när man håller på att halka inför manhemsfolket än när jag gjorde det på Läreda och det var nog pinsamt där. Annars känns det inte så speciellt, nya ansikten, samma folk, så ser jag det. Lärarna verkar bra, min tyskalärare är helt underbar!
Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, svårt att ge ett intryck efter så kort stund. Det kommer antagligen mer tankar om det här framåt veckan eller något. Har faktiskt inte tid att skriva nu heller, måste ta mig ett glas vatten och sen leta upp någonting att slå in Jespers present i. Ska till honom imorgon på kalas (ja, jag säger kalas, det är coolt) så får man väl se om han gillar sin present, jag är lite orolig för det. Så ska jag äta maränger hit å dit å en massa annat gott som hans supersöta mamma fixat ^^
Ni måste träffa henne en gång, hon är helt underbar!
Nu blir det pinsamt om Eleanor läser detta och visar det för henne, men visst, whatever.

Måste verkligen gå nu,
puss <3

Kommentarer
Postat av: eleanor

hahaa; ) Vi läste de tsm (aa) hon blev glad :)) hon tkr om dej med :)

2009-02-17 @ 22:03:01
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Lina

han kommer att älska presenten juh! :D

2009-02-18 @ 09:48:47

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0