Ursäkta frånvaron, jag har ett liv

Eller så inte, men i alla fall. Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Antingen har jag varit bokstavligt talat upptagen eller så har jag bara behövt lägga tankekraften på annat. Det märks ganska tydligt när man är ifrån datorn ett tag, folk har faktiskt frågat mig efter när jag tänkte blogga igen och nu när jag loggar in på bilddagboken har jag 25 personer att kolla igenom. Kommer tyvärr inte hinna idag heller.

Klockan är fem och jag ska varva ner lite, sen måste ja hinna träna, duscha och fixa mig. För ikväll kommer Lina och älskling hit =) Så ska vi ha det mysigt och titta på film; A cinderella story, en av de härligaste filmerna jag någonsinn sett, Hillary Duff gör sig jävligt bra på typiska tjejfilmer som jag älskar kanske lite för mycket. Också så vi se Napoleon Dynamite, galet härlig film! Riktigt rolig utan att flyta in i facket bland alla överproducerade komedier, jag rekomenderar den definitivt, speciellt om ni har rubbad humor. Jag har förresten hört att den är roligare om man inte är fullt nykter, så man är lite nyfiken.

I onsdag fyllde min älskade Jesper 19 <3 Mycket, mycket, massa grattis på honom =) Var en ganska lugn dag, följde med honom hem efter skolan också kom hans farmor så åt vi lite tårta (jag åt bara ett halv ton maränger och glass men ändå) och va lite småtrevliga eller nåt. Jesper och hans bröder höll på med deras hockeyspel hela kvällen som hans lillebror Rasmus fått samma dag då han också fyllde år, dock inte nitton men i alla fall, och jag blev lite smått irriterad på det men de berättar vi inte för Jesper =D Angående presenten så gav jag honom en svart/blå huvtröja som han uppenbarligen blev glad för, kände mig riktigt lättad efteråt, var rädd att han inte skulle gilla den. Grattis igen <3

Nä, nu ska jag kolla lite bloggar sen bdb också måste jag ta och träna om jag ska hinna idag. Har inte tränat sen i tisdags, känner mig lite dålig.



bjuder på en bild på mig och min älskade nittonåring ;)
vi måste ta nya snart gubben <3

Kommentarer
Postat av: Eleanor

hihi jaa! jag menar :D

2009-02-21 @ 17:42:52
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0