Städat

Jag har nyss städat min toalett, vilket var välbehövligt, jag lovar. Tänker inte ens berätta när jag gjorde det senast, det får ni gissa på. Nu är det i alla fall gjort, kul att veta va?

Tanken var att jag bara skulle klottra ner en tanke som slog mig när jag stod där och gnuggade badrumsskåpet med topz (det är skittrånga springor i det så jo, jag städade med topz tyck inte jag är dum i huvudet för det). Är jag en sämre kvinna än andra bara för att jag bara städar när jag känner för det, alltså alldeles för sällan, är jag lite sämre än idealet bara för att jag kan sova i samma sängkläder två veckor fast jag sexat ner de efter två dagar?
Ja, nu inflikar jag sex igen, förlåt, men jag är nog lite för ärlig för att blogga.

Min älskade pojkvän Jesper däremot, han dammsugar sitt rum lika många gånger på en vecka som jag gör mitt på tre månader. När jag märkte det blev jag överlycklig, eller något i den stilen, för jag hatar verkligen att göra det själv. Då blir det alltså jättebra när vi bor ihop, så kan han fixa sånt medan jag gör något mer i min smak. Nej, jag ska inte göra honom till min slav, bara köra lite med honom ;)

Grundtanken kring det här är alltså, är jag en dålig kvinna omjag lägger över huvuddelen av städningen på min pojkvän eftersom att jag är hundra gånger grisigare än honom? För i så fall ligger jag ganska illa till.

Kommentarer
Postat av: Mamma

1. Du är femton år...FLICKA!...inte kvinna.

2. Nä det är inte fel att städa med tops om det behövs.

3. För att anknyta till punkt 1..... FLICKOR PÅ FEMTON SKA INTE ENS TÄNKA TANKEN ATT BLI SAMBO!!!!! Fyyy på dig!

2009-02-26 @ 19:06:59

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0