Sportlovsplaner

På fredag får vi sportlov och jag längtar, fast jag bara gått skola här två veckor. Jag är ganska sliten, har varit så mycket i vår med skola, flytt, relationer etc. Jag och Lina har länge varit inne på att åka till Särkivaara där vi har stuga och ta med våra pojkvänner. Det har ännu inte blivit av, men nu till sportlovet så blir det. Dock ska inte Linas pojkvän följa med, men ändå. Jag, Jesper, Lina och Pehå ska alltså dit nu under lovet, onsdag mer exakt, så ska vi spendera två nätter där och på fredagen ska vi ta en sväng runt trakterna för att hälsa på lite släkt och sånt, nu när det kommit fram att de är både mina, Jesper och Pehås släkt som bor där (;

Ska bli riktigt härligt att bara få koppla bort några dagar, komma bort från vardagen och försöka släppa alla jobbiga tankar. Visst, det är ganska primitivt att trycka ihop sig fyra ungdomar i en stuga med ett rum och kök utan el och rinnande vatten, men det är ändå otroligt härligt att bara känna lugnet. Jag har ännu inte varit där annat än med pappa och ingela, nog för att jag dragit med någon kompis ibland, men det är ändå inte samma sak. Vi ska vara helt ensamma, fixa oss själva, slippa vuxna som tjatar på en (no affence pappa, men du fattar ;p ) och bara leva.

Ni ska veta som jag längtar! Sällskapet kunde förövrigt inte bli bättre heller. Det blir bäst!



Bjuder på en gammal bild på mig och pappa från när vi var där för två år sen, bara för att (;

Kommentarer
Postat av: Lina

Din blogg har blivit rekommenderad att läsas i min blogg genom "Pay it forward - by blggers". Läs på min blogg vad denna bloggkedja handlar om och Du har nu fått äran att föra detta vidare på samma sätt!

2009-02-25 @ 15:19:31
URL: http://bananbyxa.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0